اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور یونیتی – ساخت بازی ماشین دو بعدی در Unity
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور یونیتی – ساخت بازی ماشین دو بعدی در Unity

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حسنعلی نجاتی4.2
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بازی سازی رویای جذابی است که همه ما حداقل یک بار به آن فکر کردیم. خوشبختانه علاقه و یا حتی وابستگی بسیاری از مردم جهان به بازی، رویای بازی سازی را به یک صنعت پر درآمد تبدیل کرده است. در این فرادرس پروژه محور می خواهیم یک ماشین دوبعدی با فیزیکی بر سبک Hill Climb بسازیم و سعی کردیم مطالبی را بیان کنیم که هم در این پروژه مورد نیاز باشد و هم پیش نیازی برای پروژه های آینده شما باشد، مطالبی همچون: تریگرها و توابع مختص به آن، کامپوننت های Rigidbody2D و Collider2D که کاربرد بسیار زیادی در بازی سازی با موتور یونیتی دارند. این فرادرس کمک مناسبی برای علاقه مندان به بازی سازی محسوب می شود.
دوره آموزش پروژه محور یونیتی – ساخت بازی ماشین دو بعدی در Unity دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط حسنعلی نجاتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور یونیتی – ساخت بازی ماشین دو بعدی در Unity را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

اراد

بهترین اموزش

امیر رضا

خيلي هم خوب و عالي

کاربر مهمان

خوب بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی