اطلاعات دوره
آموزش یونیتی – ساخت منو با تنظیمات حرفه ای‎ در Unity
مسیر آموزشی

آموزش یونیتی – ساخت منو با تنظیمات حرفه ای‎ در Unity

649,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 649,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:11 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:بهروز بهرامی4.5
  • زمان:14 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این ویدئوی آموزشی، ساخت منو و رابط کاربری برای بازی با تنظیمات پیشرفته در یونیتی را یاد می گیریم. چگونگی ساخت دکمه های شروع بازی همراه با قابلیت تعیین سطح سختی بازی، ادامه بازی همراه با قابلیت Save و Load جهت ذخیره و بازیابی اطلاعات، تنظیمات مربوط به گرافیک، صدا و کاراکتر با قابلیت حفظ داده ها از جمله موارد مهمی هست که در این دوره به آنها می پردازیم. داشتن یک منو حرفه ای باعث انعطاف پذیر شدن بازی و افزایش تعداد مخاطبان آن می شود. چون با وجود منو هر فرد می تواند تنظیمات بازی را با قدرت دستگاه خود سازگار کند. اکثر مطالب این دوره برای انواع بازی های دو بعدی و سه بعدی و بازی های ویندوز و اندروید مناسب می باشد.  
دوره آموزش یونیتی – ساخت منو با تنظیمات حرفه ای‎ در Unity دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط بهروز بهرامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 649,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش یونیتی – ساخت منو با تنظیمات حرفه ای‎ در Unity را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دانیال

خوب پیش رفت. در کل آموزش مناسبی بود. البته من محصلم و مدرسم شروع شده. زیاد کامل نتونستم ببینم.

زینب

عملا تو پروژه م ازش استفاده کردم. می تونست مثال بیشتری داشته باشه، ولی همین که پروژه محور بود خیلی خوبه و یک مزیت به حساب میاد.

بهنام

آموزش خوبی بود و من راضی بودم

علی

آموزش خیلی کاربردی بود و من خیلی چیزا ازش یادگرفتم و تکنیک های خوبی رو آموزش دادن و تمام چیزهایی که من لازم داشتم رو درس دادن.

کسری

خوب بود هفتاد درصد نیازهای منو پوشش میداد بعضی از آموزش ها را جاهای دیگه میبنی که آدم هیچی ازشون متوجه نمیشه ولی این آموزش اینجوری نبود و کاملا سرفصل ها رو پوشش میداد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی