اطلاعات دوره
آموزش یونیتی – ساخت منو با تنظیمات حرفه ای‎ در Unity
مسیر آموزشی

آموزش یونیتی – ساخت منو با تنظیمات حرفه ای‎ در Unity

649,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 649,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4.1
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:میثم حبیبی4.4
  • زمان:14 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش می خواهیم با استفاده از دانش برنامه نویسی و مهندسی نرم افزار یک پروژه را به صورت کاملاً مستقل بسازیم. این فرادرس تنها یک بهانه برای ارائه مسائل کاربردی و کد نویسی حرفه ای تر برای شما دوستان گرامی می باشد. البته این جدا از آن است که خود موضوع به صورت کاملاً کاربردی می باشد، اما شما با آموزش آن و الگو برداری، می توانید بخش های دیگر سایت ها را نیز به راحتی انجام دهید.
دوره آموزش یونیتی – ساخت منو با تنظیمات حرفه ای‎ در Unity دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میثم حبیبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 649,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش یونیتی – ساخت منو با تنظیمات حرفه ای‎ در Unity را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی C# سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی C# در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سعیده

سلام یه سوال داشتم توی ویژوال گزینه Existing web site رو برام نمیاره ویژوالمم همین که توی اموزش گذاشتید

ابراهیم

سلام ، من آموزشهای زیادی مشاهده کردم ، ولی واقعا" استاد حبیبی عالی ، درجه 1 توضیح میدن. 

روزبه

این آموزش خیلیییییی خوب بود راضی بودم.

احمد

آموزش خوبی هست ولی بهتر بود از مثال های بیشتری استفاده می کردند.

پدرام

تسلط و اطلاعات مدرس خوب هست از فرادرس تشکر می کنم به خاطر آموزش های که ارائه می کرده مخصوصا از دکتر کلامی به خاطر بیان خوب و رسایی که دارن.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی