اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شناسایی سهام نوسانی - ابزار شناسایی سهام پربازده (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش شناسایی سهام نوسانی - ابزار شناسایی سهام پربازده (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر4
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:علی ابراهیمی4.6
  • زمان:10 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

میزان سوددهی شرکت ها، نوع فعالیت آن ها، حجم معاملات آن ها، خرید و فروش حقوقی ها، نوسانات قیمتی، نگاه فعالیت بازار، ورود و خروج نقدینگی هوشمند به سهام و بسیاری از آنالیزهای دیگر از جمله مواردی است که در بررسی و تحلیل شرکت ها مهم است. مساله ای که حائز اهمیت است این است که برای فعالان بازار امکان پذیر نیست که هر روزه تمام موارد لازم برای شناسایی سهام مستعد رشد قیمت را به طور مجزا برای تمامی شرکت های فعال در بورس و فرابورس، بررسی کنند.
دوره آموزش شناسایی سهام نوسانی - ابزار شناسایی سهام پربازده (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی ابراهیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شناسایی سهام نوسانی - ابزار شناسایی سهام پربازده (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بورس سراسر اینترنت را در صفحه بورس در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

جواد مددکار

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما، بنده این آموزش را به صورت رایگان از فرادرس تهیه کرده ام. این آموزش مفاهیم ابتدایی بازار بورس و نکاتی در مورد فیلتر کردن مشخصات سهام های شرکت های برای به دست آوردن شرکت پرسود را معرفی می کنند. بنده در ابتدا فکر کردم بیشتر تحلیل های تکنیکال و ترفندهای پیرامون آن را به نمایش میگذارد که متاسفانه اینطور نبودو در کل آموزش متوسطی بود. از سایت خوب فرادرس خواهشمندم آموزش های بورس در رابطه با تحلیل تکنیکال با زبان R و .... را نیز بر روی سایت قرار دهد تا فعالان بازار بورس بیشتر بتوانند از آن استفاده کنند. در اینجا از تمام اعضای مجموعه فرادرس کمال تشکر و قدردانی را دارم. با آرزوی پیروزی و سربلندی برای همه ی شما دوستان عزیز. سپاسگذارم.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی