اطلاعات دوره
آموزش سبک شناسی بازی های کامپیوتری یا رایانه ای
مسیر آموزشی

آموزش سبک شناسی بازی های کامپیوتری یا رایانه ای

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ما در این فرادرس قصد داریم شما را با مهم‌ترین سبک‌های بازی‌های دیجیتال آشنا کنیم. بدون شک این آموزش علاوه بر علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای مانند گیمرها، برای کسانی که قصد ورود به عرصه توسعه و ساخت بازی‌های رایانه‌ای را دارند نیز، از اهمیت کلیدی برخوردار است. مطالب این آموزش به نحوی سازماندهی شده است که علاوه بر بخش آکادمیک برای بخش صنعت نیز قابل استفاده باشد. محتوای اصلی این آموزش، کتاب مبانی طراحی بازی نوشته ارنست آدامز (Ernest Adams) است.
دوره آموزش سبک شناسی بازی های کامپیوتری یا رایانه ای دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر محمدحسین رضوانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سبک شناسی بازی های کامپیوتری یا رایانه ای را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ابوالفضل

خیلی آموزش غنی بود. من ممنونم از سایت خوبتون.

نیما

پکیج بسیار مفید و ساده و در مدت زمان مناسبی ارائه شده، که اصلا باعـث خستگی نمیشه. مطالب هم کامل و کاربردی بود.علاقمندان به بازی‌های کامپیوتری حتما پیشنهاد میشه. ممنون از تیم تهیه کننده و دکتر رضوانی.

مریم

با سلام و وقت بخیر. این دوره بسیار عالی بود و از تماشای آن خیلی بهره بردم و خیلی مفید واقع شد و واقعا توی درک خیلی خوب مطالب کمک خیلی زیادی کرد. با تشکر فراوان از دکتر رضوانی گرامی.

قدرت اله

سلام و خسته نباشید به استاد رضوانی دوره مفید و ارزنده‌ای تهیه کردند برای کسانی که علاقه به طراحی بازی‌های کامپیوتری دارند

امیر صادقی

سلام و خسته نباشید خدمت دکتر رضوانی بابت تهیه این دوره فوق العاده مفید و کاربردی, دیدنش به علاقه مندان بازی های رایانه ای توصیه میشه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی