اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور اندروید استودیو – ساخت بازی حدس کلمه
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور اندروید استودیو – ساخت بازی حدس کلمه

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمود خاوریان4.3
  • زمان:1 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یادگیری نرم افزار اندروید استودیو به عنوان مهم ترین IDE توسعه اپلیکیشن های اندروید برای علاقه مندان به این حوزه به عنوان یک ضرورت محسوب می شود. در این راستا مخاطب به صورت پروژه محور و با یادگیری نحوه ساخت بازی کلمه سازی، با اندروید استودیو و کدنویسی در آن آشنا می شود، طوری که می تواند با یادگیری آن و با توجه به سلیقه و خلاقیت خود، بازی های مشابه ایجاد کند. هدف از این فرادرس برنامه نویسی اندروید با استفاده از یک بازی جذاب به نام کلمه سازی است. در این راه مخاطب با نحوه تعریف کردن منابع Drawable، تعریف یک آرایه رشته ای، استفاده از GridView، ایجاد دکمه ها به طور پویا و اداره کردن رویداد کلیک روی دکمه ها هنگام اجرای بازی و نمایش کادر به کاربر، آشنا می شود.  
دوره آموزش پروژه محور اندروید استودیو – ساخت بازی حدس کلمه دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط محمود خاوریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور اندروید استودیو – ساخت بازی حدس کلمه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

خیلی دوره خوبی بود من یه کم توی آرایه ها مشکل داشتم این پروژه در قالب ساخت بازی کار با آرایه ها رو هم آموزش میده و استاد کاملا عالی و مسلط و با حوصله همه چیز رو توضیح میدن

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی