اطلاعات دوره
آموزش حل مسائل فیزیک با پایتون – بخش یکم
مسیر آموزشی

آموزش حل مسائل فیزیک با پایتون – بخش یکم

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:کسری علومی4.8
  • زمان:4 ساعت و 29 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس قرار است از پایتون برای حل مسائل فیزیک در اکثر درس‌ها مانند: فیزیک پایه، اپتیک، ترمودینامیک، مکانیک تحلیلی، مکانیک سیالات، الکترومغناطیس و فیزیک محاسباتی استفاده کنیم تا دانشجویان علاوه بر یادگیری زبان پایتون بتوانند استفاده کاربردی از آن را در رشته‌ای که تحصیل می‌کنند، ببینند. از هر درس چند مبحث یا سوال انتخاب شده که با استفاده از پایتون، آن‌ها را برنامه‌نویسی می‌کنیم. در هر قسمت آموزش ابتدا مسائل فیزیک بیان می‌شود و سپس در طول نوشتن برنامه و حل مساله، زبان پایتون (در حد نیاز) ارائه خواهد شد.
دوره آموزش حل مسائل فیزیک با پایتون – بخش یکم دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط کسری علومی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حل مسائل فیزیک با پایتون – بخش یکم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

شهریار

بیشتر از 70 درصد آموزش موفقی بود، واقعا مدرس بیشتر از هزینه آموزش ها زحمت کشیده. تشکر ویژه می کنم از ایشون و فرادرس.

فرناز

عالی بود، خیلی کاربردی بود چون من خودم هم فیزیک کار کرده بودم هم پایتون. پازل های پایتون و نکات و روش های که گفته شده عالی بود اگه بشه سری دوم این آموزش رو هم بزارید بهتره، چون مبحث بزرگیه جا هست که ادامه پیدا کنه.

علی

آموزش کاربردی بود. مدرس مسلط بودند. محتوا خوبی داشت.

علی

مدرس خیلی مسلط بودند، آموزش بسیار مفید و کاربری بود، با این آموزش در مسائل فیزیک دیگر مشکل نداشتم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی