اطلاعات دوره
آموزش آشنایی با آزمون زبان پی تی ای PTE Academic
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با آزمون زبان پی تی ای PTE Academic

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهدی قدیری4.6
  • زمان:1 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

روند تعداد شرکت کنندگان آزمون PTE Academic که مدرک مورد تایید سازمان های مهاجرتی و دانشگاه های کشورهای استرالیا و نیوزلند است، رو به افزایش است. با توجه به اینکه این آزمون در حال حاضر در ایران برگزار نمی شود و هزینه های قابل توجه سفر به کشورهای همسایه جهت شرکت در آزمون متوجه متقاضیان شرکت در آزمون می شود، لازم است تا زبان آموز حتما با آمادگی هرچه بالاتری در این آزمون شرکت کند. هدف از این فرادرس تشریح چارچوب آزمون PTE Academic و جزییات مربوط به هر بخش است. با توجه به تعداد قابل توجه بخش های این آزمون (20 بخش)، الزامات هر بخش و میزان اهمیت آن در نمره نهایی آزمون دهنده بررسی می شود. در انتهای آموزش، مخاطب موارد آزمونی را شناخته و قادر خواهد بود تا در خصوص هر بخش بهترین عملکرد را داشته باشد.
دوره آموزش آشنایی با آزمون زبان پی تی ای PTE Academic دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی قدیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با آزمون زبان پی تی ای PTE Academic را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حامد

برای خودم این آموزش رو تهیه کردم، مدرستون خیلی خوب این آموزش رو تهیه کردند.

محمد

من برای آزمونم اینو گرفتم، کلاس هم رفتم، به نظرم توضیحاتشون خوبه ولی خب به سطح کلاس خصوصی نمی رسه، در حد همون عنوان که ذکر کرده "آشنایی" خوب و مناسبه. به عنوان پیشنهاد، می تونست از تمپلیت های بهتری استفاده کنه.

علي الماسي

با درود من واقعا از شيوه ي تدريس ايشان لذت بردم. بسيار واضح و كاربردي چارچوب آزمون رو توضيح دادند. ممنون از شما

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی