اطلاعات دوره
آموزش فریم ورک PHP کدایگنایتر CodeIgniter
مسیر آموزشی

آموزش فریم ورک PHP کدایگنایتر CodeIgniter

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:13 نظر3.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهدی عاشوری4.3
  • زمان:7 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

PHP یکی از زبان های برنامه نویسی تحت وب محسوب می شود. با توجه به اهمیت سرعت اتمام پروژه و خروجی آن برنامه نویسان تصمیم گرفتند که تحت یک چارچوب فریمورک (Framework)، قوانین یکسانی را برای تمام اعضای یک تیم در کد نویسی تهیه کنند، که منجر به تولید چارچوب های گوناگون شد. یکی از این چارچوب ها و قوانین CodeIgniter نام دارد، که مورد بررسی ما قرار خواهد گرفت. در این فرادرس هدف نحوه ایجاد سریع و اصولی وب سایت بر اساس کار گروهی و مدل MVC است.
دوره آموزش فریم ورک PHP کدایگنایتر CodeIgniter دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی عاشوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فریم ورک PHP کدایگنایتر CodeIgniter را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیر حسین

سلام و وقت بخیر، سطح آموزش متوسط به بالا بود، اما به نظرم تعداد سرفصل ها و کتابخانه های ارائه شده در این آموزش کم بود، مانور زیادی روی مدل MVC داده نشد، و برخی از فولدرها و فایل های داخل فریم ورک و کاربردشون توضیح داده نشد. در کل برای آشنایی اولیه با فریم ورک آموزش خوبی بود اما کافی نبود.

الهه رضایی

عالی بود

batuol

ُسلام آموزشها خوب بود ولی کاشکی یک جلسه پروژه ای هم در پایان انجام می داند.

وحیدرضا

انتخاب سرفصل ها خیلی خوب و جامع بود، نحوه بیان و تسلط مدرس به نوبه خودش عالی بود.

شکوه

خوب نبود، یعنی اون کارایی لازم و مفید رو نداشت.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی