اطلاعات دوره
آموزش شبکه های عصبی گازی در متلب MATLAB
مسیر آموزشی

آموزش شبکه های عصبی گازی در متلب MATLAB

419,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 419,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

شبکه عصبی گازی یا شبکه گاز عصبی (Neural Gas Network) یکی از انواع شبکه های عصبی رقابتی با الگوی یادگیری غیر نظارت شده است، که کاربرد اصلی آن در حل مسائل خوشه بندی (Clustering) و یادگیری توپولوژی (Topology) است. این نوع از شبکه عصبی، از نظر طبقه بندی در رده الگوریتم های Vector Quantization (به اختصار VQ) قرار می گیرد و ارتباط بسیار نزدیکی با الگوریتم خوشه بندی k-Means، شبکه عصبی SOM (نگاشت های خود سازمان ده) و شبکه عصبی LVQ دارد. شبکه گاز عصبی علاوه بر انجام خوشه بندی و قرار دادن مرکز خوشه ها در محل مناسب، ارتباط های همسایگی میان نورون ها (مراکز خوشه ها) را به صورت پویا ایجاد می کند، که در نهایت این الگوریتم را، قادر به یادگیری توپولوژی می کند.
دوره آموزش شبکه های عصبی گازی در متلب MATLAB دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 419,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبکه های عصبی گازی در متلب MATLAB را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عدنان

این آموزش فوق العاده بود و خیلی خوبه که به کیفیت آموزش انقدر اهمیت داده میشه.

alireza

با سلام جناب دکتر کلامی ممنون از اموزش بسیار شیوا وخوبتون.

علیرضا

با عرض سلام و خسته نباشید و تشکر ویژه بابت آموزش های بی نظیرتون. بنده با کمک آموزش شبکه های عصبی گازی به همراه پیاده سازی عملی در متلب شما توانستم یکی از روش هایی را که برای شبیه سازی پایان نامه ام نیاز داشتم یاد یگیرم. به نطر من این آموزش سطح تئوری و عملی بالایی داشت و تمام نیازهای یک فرد را برآورده می سازد. از این بابت از شما بسیار سپاسگذارم. درخواستی که دارم، در صورت امکان در زمینه طبقه بندی و شناسایی رفتار انسان با استفاده از شبکه های عصبی به صورت پیشرفته نیز درس هایی طراحی و ارائه گردد. با تشکر دوباره از تمامی زحمات شما. واقعا آموزش های شما جامع و منحصر به فرد است و هزینه هر آموزش در مقابل مطالبی که یاد می گیریم بسیار ناچیز است.

میلاد مرادی حیدرلو

سلام. تمام مطالبی که باید در چندین کتاب بگردیم و تهیه کنیم رو توی اموزش های شما پیدا میکنیم خیلی خلاصه و جامع گفته میشه. پشتیبانی انلاینتون هم خیلی خوبه.

محمد باقری

با سلام. مباحث عملی بسیار عالی بودند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی