اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سمت سرور اندروید با Parse Platform به زبان کاتلین Kotlin
مسیر آموزشی

آموزش سمت سرور اندروید با Parse Platform به زبان کاتلین Kotlin

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر4
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:امیرحسین محمدی4
  • زمان:5 ساعت و 16 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

شما در این آموزش مباحث سرور را به صورت پروژه‌محور می‌آموزید و می‌توانید با یادگیری Parse Framework بدون حتی یادگیری یک خط کد PHP، برای اپ خود از سرورهای بسیار امن و قدرتمند Facebook استفاده کنید. این فریم‌ورک Backendless بوده و شما می‌توانید با همان زبان کاتلین (Kotlin) و بدون یادگیری مطالب زیادی، تمام مباحث سرور مانند: ایجاد دیتابیس (Database)، لاگین (Login)، عضویت کاربر جدید، ارسال نوتیفیکیشن (Notification) گروهی به کاربران به اصطلاح Push Notification، مشاهده آمار نصب شده، ارسال کد تایید به ایمیل، نگهداری دیتابیس اپ سمت سرور و آپدیت روزانه آن، نگهداری فایل‌های پرحجم در فضای Storage رایگانی که به شما اختصاص داده می‌شود و… را به راحتی و بدون هیچ هزینه اضافی انجام دهید. همچنین از معماری MVVM و مباحث Dependency Injection, Room DB, Parse SDK, LiveData و… به صورت عملی استفاده کرده و حرفه‌ای‌تر شوید.
دوره آموزش سمت سرور اندروید با Parse Platform به زبان کاتلین Kotlin دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیرحسین محمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سمت سرور اندروید با Parse Platform به زبان کاتلین Kotlin را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مرتضی

مدرس به این خوبی کاش دوره تکمیلیشم برامون آماده کنند خدایی جاش خالیه. فقط کاش مدرس یکم آروم تر صحبت کنند.

محمد

سلام. خسته نباشید. واقعاً از آموزشی که گذاشتید لذت بردم. خیلی کامل ، کاربردی و عالی بود. سرعت انتقال مفاهیم بسیار خوب بود. منتظر آموزش های کاربردی بعدیتون تو همین زمینه ها هستم . ممنون

علی

سلام امیرحسین عزیز، واقعیت تا امروز من همچین آموزش سریع و کاربردی و خفنی ندیده بودم که داخلش از صحبتهای بیهوده پرهیز شده باشه و اصل مطلب و چکیده با زبانی شیوا و خودمونی بیان کرده باشن. خیلی عالی بود. ممنونم ازت. من همیشه برای سمت سرور مخصوصا مشکل داشتم که اگه بخوام از فایربیس استفاده کنم فقط میتونم از قابلیت پوش نوتیفیکشنش استفاده کنم، چون بقیه سرویس هاش فی لتر هستن و عملا به درد کاربرای ایرانی نمیخوره. ممنونم که دید جالبی به من دادی و سایتهایی که تا حالا نمیدونستم به این سرعت و دقت و امنیت میشه سمت سرور داشت، بدون هیچ خط کدنویسی عالی بودی داداش. ممنونم ازت. شاید به واقعیت بخوام بگم، اینه که آموزشایی که 10 درصد مطالب تورو به عنوان دوره به خورد ملت میدن، مبلغی بالایی میگیرن و آموزشی به این خوبی و در سطح حرفه ای که تو درست کردی خیلی قیمت مناسبی داره. باور کن خجالت کشیدم بخاطر مبلغش که اینقد کم بود خیلی خیلی ممنونم ازت و امیدوارم موفق باشی همیشه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی