اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پیاده سازی فرم کاربران و مدیریت در سیستم مدیریت چک با سی شارپ (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش پیاده سازی فرم کاربران و مدیریت در سیستم مدیریت چک با سی شارپ (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:وحید اسدزاده5
  • زمان:1 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از این دوره آموزشی، ارایه آموزشی کامل در مورد نحوه مدیریت و گردش چک های بانکی از طریق زبان برنامه نویسی سی شارپ است. در این دوره از انواع مختلف پروسیجرهای اس کیو ال (SQL Procedures) برای فیلتر اطلاعات و تهیه گزارش های مختلف استفاده خواهد شد. نحوه انتقال و تراکنش مبالغ چک ها و تاثیر آن ها بر حساب های بانکی توضیح داده خواهد شد. همچنین در این دوره آموزشی نرم افزار گزارش گیری استیمول سافت ریپورت (Stimulsoft Reports) به صورت کامل آموزش داده خواهد شد.
دوره آموزش پیاده سازی فرم کاربران و مدیریت در سیستم مدیریت چک با سی شارپ (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط وحید اسدزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیاده سازی فرم کاربران و مدیریت در سیستم مدیریت چک با سی شارپ (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی