اطلاعات دوره
آموزش پیاده سازی سیستم انبارداری و فروش با ویژوال بیسیک دات نت VB.NET – تکمیلی
مسیر آموزشی

آموزش پیاده سازی سیستم انبارداری و فروش با ویژوال بیسیک دات نت VB.NET – تکمیلی

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:میثم حبیبی4.4
  • زمان:12 ساعت و 24 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه برای بالا بردن کارایی در برنامه نویسی باید تمریناتی سخت و همه جانبه انجام شود تا برنامه نویسان با کلیه مباحث یک پروژه آشنا شوند. البته این تمرینات باید تحت نظر یک فرد با تجربه انجام پذیرد تا نتیجه حاصل، درست و منطقی باشد. لذا در صورتی که این مساله انجام نشود عملا خروجی مطلوب به دست نمی آید. کلیه برنامه نویسان در سطح آموزش به صورت قطعه قطعه کار می کنند و این خود باعث می شود تا همواره کار در حد قطعه برنامه باقی بماند.
دوره آموزش پیاده سازی سیستم انبارداری و فروش با ویژوال بیسیک دات نت VB.NET – تکمیلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میثم حبیبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیاده سازی سیستم انبارداری و فروش با ویژوال بیسیک دات نت VB.NET – تکمیلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

رمضان

این تکمیل کننده قسمت مقدماتیش بود کنار هم آموزش خوبی رو تشکیل دادند.

سیدمهدی

سلام. ممنون از سایت خیلی خوبتون و خیلی خیلی ممنون از جناب مهندس حبیبی که واقعا نحوه تدریس منحصر به فردی دارن و امیدورام برنامه نویسی های مختلف دیگری با تدریس ایشون در سایت قرار بگیره.

احمد

استاد با بیانی شیوا و شمرده شمرده بدون خطا مطالب را آموزش می دهند.

ایدین طهماسبی زاده

عالیه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی