اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فریم ورک انگولار جی اس – ساخت اپلیکیشن با AngularJS
مسیر آموزشی

آموزش فریم ورک انگولار جی اس – ساخت اپلیکیشن با AngularJS

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :12 نظر3.1
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:منصور کلاگر3.6
  • زمان:6 ساعت و 22 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

AngularJS یک فریم‌ورک محصول شرکت Google است که ساخت اپلیکیشن‌های تک‌صفحه مانند Gamil را برای ما ممکن می‌سازد. در حال حاضر سرویس "بام" بانک ملی ایران و چندین سایت پر بازدید ایرانی از این ابزار قدرتمند برای سرویس‌دهی به کاربرانشان استفاده می‌کنند و این موضوع قدرت و ضریب نفوذ AngularJS را نشان می‌دهد چرا که AngularJS تجربه بسیاری دلچسبی را برای کاربران نهایی به ارمغان می‌آورد. در این فرادرس از ساختار فریم‌ورک تا دیباگ کردن  با استفاده از Dump به صورت کامل آموزش داده می‌شود. در این آموزش یک سیستم ثبت رویداد با انگولار (Angular) و نود جی‌‌اس (Node.js) طراحی و ‌پیاده‌‌سازی می‌‌کنیم.
دوره آموزش فریم ورک انگولار جی اس – ساخت اپلیکیشن با AngularJS دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط منصور کلاگر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فریم ورک انگولار جی اس – ساخت اپلیکیشن با AngularJS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مهدی

آموزش خوبی بود. اما بهتر بود که ادامه دار باشه. همچنین لطفا در خصوص تولید نرم افزارهای تخصصی با اپن سورس ها آموزش بذارید. چون الان متقاضیانش زیاد هست.

احمد خانزاده

ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت مجموعه ی فرادرس و همه ی دوستان من این آموزش رو دیدم و یه سری نکات رو به نظرم رسید که به کل داستان اضافه کنم اول باید بگم کیفیت تدریس مدرس خوبه ولی یه مشکل هست اونم اینه که اگه قبل از این طراحی فرانت وب سایت ( با استفاده از html وcss تو یه پروژه ی واقعی با کد ادیتور های حرفه ای ) رو انجام نداده باشین تقریبا امکان نداره که چیزی از انگیولار بفهمین با وجودی که انگیولار داره از جاوااسکریپت استفاده می کنه اگه فقط به مباحث پایه ی جاوااسکریپت تسلط داشته باشید براتون کافیه ( مباحث مربوط به خود کار با انگیولار هستش)‌ حالا این بالایی هایی که گفتم راهنمایی بود برای دوستانی که می خوان تازه این آموزش رو شروع کنن ولی ایرادی که به نظر من وجود داشت دو تا مسئله بود ۱)مدرس در ابتدا داشت پروژه ای که در نهایت قراره زده بشه رو نشون می داد که این کار خوبی بود ولی باید بیشتر به این که این پروژه قراره که چه کاری انجام بده صحبت می کرد( مثلا می گفت که می خواد هر کدوم از ایونت ها هم قابلیت بررسی بر اساس میزان سختی داشته باشن هم یک فکری برای طبقه بندی اونا توسط مخاطب در نظر بگیریم و هم این که یک قابلیت امتیاز دهی توسط کاربر می خوایم بزنیم. بخش ورود اطلاعات توسط کاربر می خوایم این شکلی باشه و ..... به شکل خلاصه تر بگم بهتر بود که UI/UX رو ابتدا به مخاطب نشون می داد نکته دوم که من حداقل باهاش مشکل زیاد خوردم و برای برطرف کردن اون سرچ زیاد باید می کردم این بود که ایشون چون سیستمش از قبل برای کار با انگیولار آماده شده بود خیلی از نیاز ها رو تو سیستمشون داشتن و ما باید می رفتیم اینا رو نصب می کردیم. تو چند جا هم باید با ترمینال برای دفعه ی اول دستور اجرا شدن یه سری برنامه رو می نوشتیم تا از دفعات بعدی راحت بتونیم کار کنیم. مثلا من اون اول تا با این که چی کار باید کاملا انجام بشه آشنا بشم مجبور بودم بنویسم Online Angular Compiler خب این مشکلش این بود که اون بوت استرپ که داشتیم از اون استفاده می کردیم رو نمی تونست ازمون بگیره( حالا با یه سری cdn می تونستیم یه سری از این کمبود ها رو به کد ها تزریق کنیم ولی یه چیزایی کاملا پیاده نمیشن) اینم به دوستای عزیز بگم که اگه با فریمورک بوت استرپ آشنایی ندارین قبلش برین ویدئو ی اون رو ببینین. انگیولار برای شروع کردن مناسب نیست.

شقایق

نسبتا راضی بودم و یه سری نکته به اون نکاتی که بلد بودم اضافه کرد.

فرناز

تسلط استاد روی مباحث مشخصه، اما این رو درنظر نگرفتن که، منی که دارم این ویدئو رو میبینم، همچین تسلطی ندارم و انگار مدرس از روی بعضی مباحث سریع رد میشه تا زودتر تمام بشه و من دیگه نمیدونم دارن راجع به چی صحبت میکنن و نمیتونم ادامه صحبت هاشون رو درک کنم. ضمن اینکه از زمان ضبط این آموزش تا الان که بنده اون رو تهیه کردم خود angular تغییرات زیادی داشته ولی آموزش آپدیت نشده و تفاوت ها انقدر زیاد شده که نمیشه از روی آموزش تمرینی انجام داد. درکل میتونست خیلی بهتر باشه

علیرضا

این آموزش رو تهیه کردم ولی خوب نبود! به چند دلیل، یکی این که مباحث به طور کامل توضیح داده نمی شد و مدرس یک عجله خاصی برای بیان مطالب داره، دوم یکسری از برنامه ها به دلیل آپدیت های انگولار به شیوه ای که مدرس توضیح میده دیگه اجرا نمی شد. سوم اینکه در آموزش های اینچنینی نباید از کد های از پیش تهیه شده استفاده کرد یا اگر هم استفاده میشه باید کامل توضیح داده بشه که این مورد اصلا رعایت نشده بود. به نظرم این دوره باید یک بازنگری روش انجام بشه. با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی