اطلاعات دوره
آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با فریم ورک کدیگنایتر CodeIgniter
مسیر آموزشی

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با فریم ورک کدیگنایتر CodeIgniter

509,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 509,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امید نجفی پور4.5
  • زمان:7 ساعت و 8 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش ضرورت و سهولت استفاده از اینترنت برای برآوردن نیازهای متنوع، از جمله خرید از این طریق، استفاده از فروشگاه های اینترنتی در حال تبدیل شدن به یک امر عادی و روزمره است. در این میان، برنامه نویسان وب نیاز به درک ساختار و طریقه برنامه نویسی این فروشگاه ها را در خود احساس می کنند. در این آموزش، شما با اصول اولیه یک فروشگاه اینترنتی آشنا می شوید. در این آموزش سعی شده با نگاهی پروژه محور به فریم ورک CodeIgniter، نه تنها ابزار برنامه نویسی این فریم ورک را به درستی استفاده کنیم بلکه یک فروشگاه اینترنتی را به صورت ساده ولی جامع، طراحی و برنامه نویسی نماییم.  
دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با فریم ورک کدیگنایتر CodeIgniter دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید نجفی پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 509,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با فریم ورک کدیگنایتر CodeIgniter را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

اوکی بودم با این آموزش. فقط کاش بچه ها اینو بیشتر درک کنن که قرار نیست یک آموزش براشون پولسازی کنه، قراره یاد بگیرن و بعدش به صورت پروژه ای خودشون کار کنن تا تازه راه بیوفتن.

قاسم

آموزش خوب بود. راضی بودم.

سعید

برخی قسمت ها نیاز به توضیح بیشتر داشت ولی کلیت آموزش خوب بود .اگر به طور کلی مثال های بیشتری در آموزش ها گفته شود و کاربردی تر باشد بهتر است.

علی رضا

این آموزش خیلی جامع و کامل بود و کسانی که میخواهند فروشگاه اینترنتی زدن رو با کد ایگنایتر یاد بگیرن حتما این آموزش رو ببینن.

محمد

سلام خسته نباشید آموزش خوبی هست ولی چندین مورد انتقاد دارم حین آموزش سعی کنید مواردی که توضیح میدین رو انجام بدین به این صورت اگه شما داری یه سری کد های مثال (scope) رو مینویسید یکجا همه رو ننویسید و قدم به قدم هرجا نیاز بود اون بخش رو تکمیل کنید شما یه سری کد می نویسید و میگید بعدا به کار میاد و دقیقا در قسمت یعدش کدها ییی که نوشته بودین اضافه شدن و بدون توضیح رها میشن

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی