اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت بازی ساده در ویژوال بیسیک Visual Basic
مسیر آموزشی

آموزش ساخت بازی ساده در ویژوال بیسیک Visual Basic

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :5 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مجتبی شادریان5
  • زمان:1 ساعت و 47 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این بازی که در محیط برنامه نویسی ویژوال بیسیک انجام شده است، به صورت گام به گام نحوه برنامه نویسی و افزودن امکانات به بازی آموزش داده می شود. در حقیقت در این بازی (که هم به صورت تک نفره و هم به صورت دو نفره است)، یک بازیکن کاراکتر مورد نظر را توسط کلیدهای میان بر کیبورد حرکت می دهد (البته قابلیتی به بازی اضافه شده است که می توان سرعت حرکت کاراکتر را تغییر داد و کم و زیاد کرد) و بازیکن دوم سعی می کند به کاراکتر مذکور شلیک کند و در صورتی که شلیک موفقیت آمیز بود، می توان به هدف اصابت نمود. یک پوئن مثبت برای بازیکن دوم در نظر گرفته می شود که آیکونی در محل شلیک نقش می بندد و درصورتی که موفقیت آمیز نباشد، برای بازیکن دوم یک امتیاز منفی به همراه خواهد داشت.
دوره آموزش ساخت بازی ساده در ویژوال بیسیک Visual Basic دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجتبی شادریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت بازی ساده در ویژوال بیسیک Visual Basic را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علی رضا

آموزشی که تهیه و مشاهده کردم راضی کننده بود.

حسام

خیلی خوب و عالی بود دمتون گرم خیلی چیز یاد گرفتم و استفاده کردم. اگر امکان داره لطفا اموزش های زیادی از ویژوال بیسیک بزارید. خیلی ها به اون نیاز دارند. بازهم باتشکر فراوان.

ارشیا

با سلام و تشکر از شما به نظر من آموزش مناسب و راضی کننده ای بود.

محمد

آموزش خوبی بود ولی اگر سعی میشد این آموزش های ساده به صورت رایگان در سایت قرار می گرفت بهتر میشد. من برای پروژه دانشگاهم میخواستم انجام شد و استفاده کردم.

علیرضا

با عرض سلام و خدا قوت. این پکیج اگر بعد از پکیج مقدماتی ویژوال بیسیک دات نت دیده شود از لحاظ محتوای آموزشی میتواند مفیدتر واقع شود و همچنین پروژه ای که ساخته میشود می توانست پروژه جالب تری ساخته شود. یک خواهش از مجموعه فرادرس دارم و اون اینه که لطفا پکیج های مربوط به ساختمان گسسته، مدار منطقی، ساختمان داده، طراحی الگوریتم و سایر دروس و آموزش هایی که به صورت چند پک جداگانه می باشند رو برای جلوگیری از سردرگمی مخاطبان و دانشجویان در قالب پکیج های جامع ارائه دهید تا راحت بشود آنها را تهیه کرد. با تشکر از زحمات همه شما عزیزان انشاالله که همیشه در پناه حق سالم و تندرست باشید و بتوانید کار پرارزشتون را با تمام انرژی دنبال نمایید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی