اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور بیسیک فور اندروید – ساخت بازی اندرویدی با B4A
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور بیسیک فور اندروید – ساخت بازی اندرویدی با B4A

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بدون شک در طی سالیان گذشته به همه ثابت شده است که یادگیری دروس دانشگاهی به صورت صرفا تئوری، فرصتی برای دانشجو جهت فعالیت در بازار کار را ایجاد نخواهد کرد و دروس دانشگاهی به تنهایی نمی توانند فرد را برای حضور در بازار کار آماده کنند. آن چیزی که امروزه می تواند راهگشا باشد، توانایی تلفیق دروس تئوری دانشگاهی و پروژه های مرتبط است. ما در این فرادرس، به پیاده سازی یک بازی رکوردی آنلاین در محیط بیسیک فور اندروید (Basic4Android) می پردازیم. جزییات بسیاری چه از نظر فنی و دانش برنامه نویسی اندروید و چه از نظر آکادمیک جهت طراحی بازی مورد بررسی قرار گرفته است.
دوره آموزش پروژه محور بیسیک فور اندروید – ساخت بازی اندرویدی با B4A دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسین نوری کادیجانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور بیسیک فور اندروید – ساخت بازی اندرویدی با B4A را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سامان

به نظر من بی نقص بود ولی همه ویدیو ها رو کامل ندیدم

محمد

عالی

رسول

یکی از بهترین آموزش های فرادرس

قاسم

عالی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی