اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور گیم میکر استودیو – ساخت بازی جنگ تانک ها در GameMaker Studio
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور گیم میکر استودیو – ساخت بازی جنگ تانک ها در GameMaker Studio

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمود خاوریان5
  • زمان:2 ساعت و 51 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از این فرادرس، آشنایی با نحوه ساخت بازی در محیط  GameMaker Studio (گیم میکر استودیو) به عنوان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای بازی سازی است. مخاطب در این آموزش به طور عملی با نحوه اضافه کردن تصاویر و صداها به بازی، کنترل شخصیت ها و چگونگی اضافه کردن رویدادها و اکشن ها به عنوان عناصر کلیدی ساخت بازی در محیط GameMaker آشنا می شود. بازی جنگ تانک ها شامل بسیاری از رویدادها و اکشن هایی است که در یک بازی GameMaker از آن ها استفاده می شود. مفاهیمی مانند: تشخیص برخورد، امتیاز، جان، کنترل شخصیت بازی، نمایش امتیازات و جان روی صحنه بازی، جایزه، پرتاب شدن گلوله، نمایش انفجار، پخش شدن صدا و… در این بازی به طور عملی به کار گرفته شده تا مخاطب بتواند برای ایجاد بازی های مورد نظر خود از آن ها استفاده کند.
دوره آموزش پروژه محور گیم میکر استودیو – ساخت بازی جنگ تانک ها در GameMaker Studio دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 51 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمود خاوریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور گیم میکر استودیو – ساخت بازی جنگ تانک ها در GameMaker Studio را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

امیررضا

عالييييييي واقعا تشكر از فرادرس من به برنامه نويسي و بازي علاقه مند بودم و فرادرس آموزش هاي مورد علاقه ام را داشت. واقعا ممنون از اين سايت خوبتون فرادرس باعث شد درك من از دنياي برنمه نويسي بيشتر بشه منتظر آموزش هاي خوب ديگرتون هستم

جواد

سلام سایتتون عالیه همین جنگ تانک ها که زیر۲ساعت اموزشش باید قیمتش کمتر باشه لطفا یکم هوای ما داشته باشید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی