اطلاعات دوره
آموزش ترمودینامیک 1 – جامع و با مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش ترمودینامیک 1 – جامع و با مفاهیم کلیدی

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ترمودینامیک علم بحث گرما و نسبت آن با انرژی و کار است که بخش گسترده ای از موضوعات علم و مهندسی به شمار می رود. مهندسان مکانیک برای افزایش بازده، مهندسان هسته ای برای کنترل دما و فشار بالای راکتور های هسته ای و مهندسان زیستی برای چگونه مبادله گرما بین اقیانوس و جو نیازمند ترمودینامیک هستند. هدف این فرادرس افزایش توانایی متخصصین و دانش آموختگان رشته های مهندسی برای طراحی و بهینه سازی پایلوت های صنعتی است.
دوره آموزش ترمودینامیک 1 – جامع و با مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد حسن خراسانی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ترمودینامیک 1 – جامع و با مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی مکانیک سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی مکانیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حسین

سطح آموزش متوسط بود با توجه به هزینه مناسبی که داره محتوای خوب و رضایت بخشی ارائه میشه ولی بهتر باشه خوبه.

محمدجواد

نحوه تدریس ایشون خیلی راضی کننده بود. تشکر از ایشون.

رضا

خیلی وقت پیش با فرادرس آشنا شدم چون بقیه آموزش های فرادرس برای من خوب پیش رفت، اینم طبق اعتمادی که داشتم تهیه کردم ومجموعه خوبی بود.

قاسم

عالی با استفاده از این دوره نمره کامل گرفتم

عرفان

perfectکامل

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی