اطلاعات دوره
آموزش نقشه کشی صنعتی – رسم فنی عمومی
مسیر آموزشی

آموزش نقشه کشی صنعتی – رسم فنی عمومی

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:24 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:علی شیرافکن4.6
  • زمان:5 ساعت و 58 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس، نقشه کشی دستی یا همان رسم فنی عمومی آموزش داده می شود. درس هایی چون: مفاهیم نقشه کشی، ترسیمات هندسی، رسم سه نما، رسم تصویر مجسم، رسم نمای مجهول، اندازه گذاری و انواع برش در این آموزش بیان شده است. این آموزش مناسب برای دانشجویان رشته های فنی از جمله: مکانیک، عمران، برق، ماشین ابزار، نقشه کشی، قالب سازی، ماشین های کشاورزی، صنایع، مدیریت اجرایی، مهندسی صنایع غذایی و ... می باشد. درک نقشه و به عبارتی نقشه خوانی یکی از الزامات در رشته های فنی می باشد و از سویی ترسیم با رایانه در صورتی که با تسلط بر اصول ترسیم دستی پایه گذاری شده باشد، یادگیری موثرتری را در بر خواهد داشت.
دوره آموزش نقشه کشی صنعتی – رسم فنی عمومی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی شیرافکن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نقشه کشی صنعتی – رسم فنی عمومی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی صنایع سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی صنایع در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حسن

خیلی خوب توضیح دادن. به صورت کاملا دقیق تمام جزئیات بیان شد.

حامد

میتونست بهتر باشه، من یک کتابی رو باید میخوندم که اون کتاب خیلی کامل تر و حرفه ای تر بود.

حمیدرضا

مباحث آسون بود و مدرس بیان خیلی خوبی داشتند.

علیرضا

آموزش خیلی خوب و کاملی بود.

سینا

برای من که چند سالی از درس دور بودم و میخاستم یه دوره باشه که نقشه کشی رو تا حدی برام یاداوری کنه دوره خیلی خوبی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی