اطلاعات دوره
آموزش طراحی الگوریتم + حل مثال های عملی
مسیر آموزشی

آموزش طراحی الگوریتم + حل مثال های عملی

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:29 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهدی اشرفی4.7
  • زمان:8 ساعت و 16 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اساس کار نوشتن یک برنامه طرز فکر و چگونگی رسیدن به هدف می باشد که همان الگوریتم رسیدن به جواب است. با دانستن الگوریتم می توان به سادگی با استفاده دستورات یک زبان برنامه نویسی آن را پیاده سازی کرد؛ اما اگر فقط دستورات برنامه نویسی را بدانیم و بخواهیم آن ها را حفظ کنیم و به شیوه رسیدن به جواب یا الگوریتم مسلط نباشیم، هیچگاه نخواهیم توانست برنامه نویسی را درک کرده و آن را بیاموزیم و همیشه برنامه نویسی کاری سخت و طاقت فرسا خواهد بود.
دوره آموزش طراحی الگوریتم + حل مثال های عملی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی اشرفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی الگوریتم + حل مثال های عملی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

انتقال اطلاعات مدرس خیلی خوب بود. من که خیلی پسندیدم.

امیرحسین

من درگیر دانشگاه شدم و وقتم دیگه خیلی محدود شد اما بازم دوست داشتم تازه وارد این حرفه بشم. خیلی مورد قبول و مورد استفاده من بود. تشکر.

کوروش

پوشش دهی خوبی بابت مطالب داشت.

یعقوب

نکته مثبت این آموزش این بود که پروژه پیاده سازی کرده بودند عالی بود.

مینا

خیلی آموزش خوبی بود؛ نیازم برآورده شد، کیفیت تصاویر خوبی داشت.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی