اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش بیوتکنولوژی میکروبی – جامع و با مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش بیوتکنولوژی میکروبی – جامع و با مفاهیم کلیدی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :6 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:عارف رحمت پناهی5
  • زمان:5 ساعت و 15 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

میکروارگانیسم ها سهم بسیار بزرگی از بیوتکنولوژی را به خود اختصاص داده اند که مبحث بیوتکنولوژی میکروبی، به بررسی این مشارکت می پردازد. بیوتکنولوژی میکروبی که به عنوان واحد درسی دانشگاهی در گرایش های متفاوت شاخه زیست شناسی و بیوتکنولوژی و در مقاطع مختلف تدریس می شود، شامل آشنایی با میکروارگانیسم های پرکاربرد در حوزه بیوتکنولوژی، تولیدات میکروبی به وسیله میکروارگانیسم های نوترکیب و تولید در مقیاس صنعتی است که در این فرادرس، به تمام این جنبه ها به نحو مقتضی، پرداخته شده است.
دوره آموزش بیوتکنولوژی میکروبی – جامع و با مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عارف رحمت پناهی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بیوتکنولوژی میکروبی – جامع و با مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

بهاره

من به همه این آموزش رو معرفی کردم؛ حتی مدرس ها. چون برای نحوه ارائه تدریس هم میتونه خیلی کمک کنه. واقعا مدرس خیلی خوب توضیح میدادند و نکات آپدیت بود. من خیلی دوست دارم که در زمینه این آموزش ها، آموزش های آزمایشگاهی را نیز ارائه کنید و بیشتر مانور بدید.

علی رضا

از نظر بیان مدرس، مطالب ارائه شده و میزان تسلط مدرس خیلی خوب بود و هم سطح آموزش های خارجی بود

زهرا

آموزش خوبی بود به دیگران این آموزش پیشنهاد کردم

سحر

خیلی کامل و خوب بود ولی جزوه می تونست خلاصه تر ارائه بشه و اینکه یه کم دید صنعتی تر به برخی از آموزش ها داده بشه تئوری وار نباشه خیلی بهتره.

مژده

با سلام و خسته نباشید خدمت شما. خیلی دنبال یک آموزش خوب برای درس بیوشیمی بودم چندین دوره دیگه هم تهیه کردم که اصلا خوب نبودن. مطالب این آموزش روان و و پیوسته و دقیق و کامل بود. بسیار تبریک می گم برای سایت عالیتون که با هزینه پایین بهترین آموزش ها رو با بالاترین کیفیت به دست دانشجوها می رسونید.این آموزش ها می تونه برای افراد مختلف با هر سطح علمی کاربرد داشته باشه. ممنونم به خاطر تلاشی که می کنید و سایت عالیتون.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی