اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور فتوشاپ – طراحی رابط کاربری اپلیکیشن اسنپ Snapp
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور فتوشاپ – طراحی رابط کاربری اپلیکیشن اسنپ Snapp

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:امیرحسین شصتی4.3
  • زمان:3 ساعت و 21 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

رابط کاربری اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌ها به صورت مستقیم با کاربران تعامل دارد و نحوه تعامل کاربر را مشخص می‌کند. رابط کاربری در جذاب بودن اپلیکیشن یا وب‌سایت کمک زیادی می‌کند و در نتیجه، داشتن رابط کاربری مناسب و اصولی، کار با اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌ها را تا حد زیادی راحت می‌کند. هدف از آموزش طراحی رابط کاربری اپلیکیشن اسنپ (Snapp) در فتوشاپ (Photoshop)، یادگیری نکات طراحی رابط کاربری با رعایت اصول متریال دیزاین گوگل (Material Design Google) است.
دوره آموزش پروژه محور فتوشاپ – طراحی رابط کاربری اپلیکیشن اسنپ Snapp دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیرحسین شصتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور فتوشاپ – طراحی رابط کاربری اپلیکیشن اسنپ Snapp را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

نیکا

یه سریاشو نگاه کردم، خوب بود، توضیحات خوبی داشتند دقیق میدونستن به چه صورت پیش میرن و توضیحات جامعی داشتند.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی