اطلاعات دوره
آموزش مدل سازی سه بعدی با تری دی مکس 3ds Max – تکمیلی
مسیر آموزشی

آموزش مدل سازی سه بعدی با تری دی مکس 3ds Max – تکمیلی

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:هاشم بهمن یار4.5
  • زمان:9 ساعت و 7 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه همه شرکت های بزرگی که در زمینه مدل سازی سه بعدی، هنرهای دیجیتال، انیمیشن سازی و معماری فعالیت می کنند، یک تیم تخصصی نرم افزار دارند که افراد در بین آن ها باید از دانش و تخصص لازم برای مدل سازی سه بعدی برخوردار باشند تا بتوانند نیازهای شرکت را برآورده سازند. نرم افزارهای مختلفی در این شرکت ها به کار برده می شود که از مهم ترین آن ها می توان به تری دی استودیو مکس اشاره کرد که طرفداران بسیاری دارد، چرا که یکی از اساسی ترین و کاربردی ترین نرم افزارهایی است که در همه جای دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.
دوره آموزش مدل سازی سه بعدی با تری دی مکس 3ds Max – تکمیلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط هاشم بهمن یار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدل سازی سه بعدی با تری دی مکس 3ds Max – تکمیلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

آرزو

صدا و تصویربرداری واضح و خوب بود.

امیر

خیلی خوب بود فن بیان خوبی داشتند، همه مطالب رو به خوبی پوشش میدادند و چیزی رو از قلم ننداخته بودند. همه آموزش های فرادرس راضی کننده هست.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی