اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی انیمیت کردن صحنه دیالوگ در مایا Maya
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی انیمیت کردن صحنه دیالوگ در مایا Maya

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سید پویان حسینی4.8
  • زمان:4 ساعت و 6 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

شما با این آموزش، مهارت خوبی در تحلیل ویدئوی مرجع، زدن Pose، تحلیل Lip Sync، اصول و اجرای Lip Sync و روش Fine-tune برای نهایی کردن کار، به دست خواهید آورد. برای اینکه در تیم تولید انیمیشن‌های کارتونی، گیم و مانند آن، جایی داشته باشید، توانایی انیمیت کردن صحنه‌هایی که دارای دیالوگ هستند یک مزیت و امتیاز ویژه محسوب می‌شود. انیمیت کردن چنین صحنه‌هایی به دانش، مهارت و ترفندهای زیادی وابسته است. نگاهی به انواع و اقسام انیمیشن‌های ارائه شده در مدیاهای مختلف به خوبی به اهمیت این دانش و مهارت اشاره می‌کند.
دوره آموزش مقدماتی انیمیت کردن صحنه دیالوگ در مایا Maya دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید پویان حسینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی انیمیت کردن صحنه دیالوگ در مایا Maya را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Ali

دیالوگ در انیمیشن خیلی مهمه. از مدتی قبل به دنبال ارتقاء سطح خودم در انیمیشن سه بعدی بودم. وقتی این آموزش رو دنبال کردم ، از اینکه مطالبی پیچیده، تا این حد ساده و روان بیان شده بودند لذت بردم، و با انجام تمرین ها، چیزهای زیادی به دانسته هام اضافه شد. به مدرس محترم پیشنهاد می دم که در زمینه های دیگر انیمیشن هم دست به تولید بزنن؛ مخصوصا اگه آموزشی از پایه ، برای اصول انیمیشن و نرم افزار مایا بسازن؛ کمک بزرگی به خیلی ها در یادگیری انیمیشن سه بعدی و مایا می کنه، چون ایشون سبک خیلی روان و خوبی در تدریس دارن و به کارشون بخوبی مسلط هستن.

Rasoul

به عنوان یه انیماتور دو بعدی به نظرم این دوره با جزییات خوبی ارائه شده و تمام چیزهایی که من از دنیای سه بعدی بلد نیستم رو ارائه میده. البته سبک انیمیت که یک چیز کاملا شخصی هست متفاوته با سبک من ولی این دوره به هدفش کاملا رسیده و اون چیزی نیست جز انتقال مبحث پیچیده انیمیت سه بعدی به صورت روان و ساده. ممنون.

رحمان

با سلام این دوره بسیار حرفه ای و با شیوه ای عالی ارائه شده. از اینکه آقای حسینی بسیار روان و مسلط به ذکر جزییات فنی می پردازن واقعا کمال لذت رو میبرم. به فرادرس تبریک میگم که اینچنین دوره های با کیفیتی رو منتشر میکنه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی