اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی Vue برای طراحی و مدل سازی سه بعدی
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی Vue برای طراحی و مدل سازی سه بعدی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:خشایار خلیلی5
  • زمان:2 ساعت و 6 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این مطلب که متاسفانه سهم کشور ما در بازار بزرگ هنرهای دیجیتال بسیار اندک است، بر کسی پوشیده نیست. در کالبد شکافی این مساله بسیاری به این دیدگاه می رسند که علی رغم وجود پتانسیل برای شکوفایی، نبود آموزش مناسب و کافی در مورد ابزارهای روز، جزو مهم ترین دلایل است. محیط های طبیعی مثل: کوه ها، جنگل ها و دریاها جزو جدایی ناپذیر هنرهای دیجیتال محسوب می شوند. به طور معمول برای طراحی این دسته از عناصر، از نرم افزارهای ویژه این کار استفاده می شود. هدف این فرادرس معرفی مقدماتی نرم افزار E-on Vue xStream است. این نرم افزار با داشتن سه قابلیت استثنایی یعنی ایجاد عوارض طبیعی زمین مثل: کوه ها و دره ها، ایجاد اتمسفر پویا و ایجاد پوشش گیاهی خیره کننده، جز بهترین نرم افزارهای موجود است. در این فرادرس به آموزش نرم افزار E-on Vue xStream برای طراحی و ایجاد محیط های طبیعی پرداخته شده است.
دوره آموزش مقدماتی Vue برای طراحی و مدل سازی سه بعدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط خشایار خلیلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی Vue برای طراحی و مدل سازی سه بعدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی کرباسیان

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما استاد گرامی. میتونم به جرات بگم یکی از بهترین آموزشها از لحاظ تسلط استاد در مورد آموزش هست . همه چیز رو کامل و از ابتدا به گونه ای که آشنایی افراد مبتدی با نرم افزارهای سه بعدی نیاز دارند و براشون سوال هست رو آموزش داده و اکثر موارد موردنیاز رو به شیوه بسیار عالی بدون توضیحات اضافه که متاسفانه توی بعضی از آموزشها باعث سررفتن حوصله میشه و عملا یادگیری رو کند و خسته کننده میکنه ، ایشون بسیار عالی توضیح و آموزش دادند. البته اکثر آموزشهایی که از فرادرس تهیه کردم خوب هستند ولی این یکی بقدری بنده رو شیفته کرد که گفتم حتما وقت بگذارم و لااقل با یک تشکر هم که شده زحمات ایشون رو قدر بدونم. امیدوارم آموزش پیشرفته و کاملتر از این نرم افزار هم اگه امکان داره شاهدش باشیم. باز هم از زحمات استاد گرامی این مجموعه تشکر میکنم و از خداوند متعال آرزوی سلامتی و پیشرفت در تمامی مراحل زندگی رو برای ایشون دارم.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی