اطلاعات دوره
آموزش تری دی مکس – مدل سازی و استخوان بندی کاراکتر با 3ds Max
مسیر آموزشی

آموزش تری دی مکس – مدل سازی و استخوان بندی کاراکتر با 3ds Max

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:10 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمدعلی امیری4.6
  • زمان:9 ساعت و 58 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش با استفاده از Polygonal modeling به ساخت یک کاراکتر کارتونی در نرم افزار 3ds Max می پردازیم و پس از تکمیل مدل سازی، ساخت اسکلت و استخوان بندی کاراکتر را در دستور کار قرار داده و سپس کاراکتر ساخته شده را برای متحرک سازی آماده می کنیم. در این آموزش از نرم افزار تری دی مکس 2017 استفاده شده است.
دوره آموزش تری دی مکس – مدل سازی و استخوان بندی کاراکتر با 3ds Max دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدعلی امیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تری دی مکس – مدل سازی و استخوان بندی کاراکتر با 3ds Max را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حمیدرضا

فوق العاده بود. بعد مقدماتی با دیدن این آموزش اطلاعاتتون بسیار کامل میشه.

افسانه

یک کلام عاااالی. امکان نداره با این قیمت بتونید یک همچین آموزشی رو پیدا کنید. واقعا ممنون

سروش

جز آموزش های خوب شما هست محتوا کاملا کاربردی و مفیده.

وحید

به نظرم خیلی سطحی بود، می تونست عمیق تر باشه و به اصطلاح خیلی زود جمعش کرده بود.

سپیده

با سلام و خسته نباشید، خدمت فرادرس و استاد عزیز. من آموزش شما رو تهیه کردم و تا الان وسطای فصل دومم، واقعا راضی بودم. توضیحات خیلی خوبن، خیلی عالی، خیلی کامل واقعا ممنون. فقط یک مورد رو من کمترین، خدمت شما عرض کنم؛ هرچیز جدیدی که ایجاد میکنیم به صورت پیش فرض، وارد میشه در لایه ای که توی لیر اکسپلورر در حالت انتخابه. یعنی اگر لایه بونز رو انتخاب میکردید، هر چیزی که ایجاد میکردید، مجبور نبودید هر بار برید از لایه ی جیامتری منتقلشون کنید. با تشکر از همت و محبت شما. ان شالله خیر زحمتی که کشیدید رو ببینید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی