اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور تری دی مکس – متحرک سازی کاراکتر با Biped‎ در 3ds Max
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور تری دی مکس – متحرک سازی کاراکتر با Biped‎ در 3ds Max

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمدعلی امیری4.6
  • زمان:4 ساعت و 20 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش با استفاده از سیستم Biped در نرم افزار تری دی مکس به متحرک سازی یک کاراکتر (انسان) می پردازیم. در طی این دوره ما با سیستم استخوان بندی Biped جهت ایجاد حرکت کاراکتر آشنا می شویم و با انجام تمرین های متحرک سازی از قبیل ایجاد راه رفتن، شنا کردن، دویدن، اتو زدن و… وارد دنیای انیمیشن شخصیت های کارتونی می شویم.
دوره آموزش پروژه محور تری دی مکس – متحرک سازی کاراکتر با Biped‎ در 3ds Max دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدعلی امیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور تری دی مکس – متحرک سازی کاراکتر با Biped‎ در 3ds Max را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حمیدرضا

استادی که آموزش میدادند، نحوه تدریس خوبی داشتند و خوب جلو میبردند.

زاهد

با سلام و درود بر شما استاد امیری عزیز و بسیار سپاسگزار از نکات مهم و آموزش کامل انیمیت و راحت ترین روش انیمیت در تری دی مکس خدا قوت خسته نباشید دستمریزاد بر شما و همه عزیزان فرادرس

علی

سلام؛ عالی بود مرسی بابت زحماتتون

حسین شرف بیانی

سلام لطفا ساخت کاراکتر های واقعی را آموزش بدید( با لباس و حجاب ایران) . ممنون

Hassan

لطفا سیستم CAT در تری دی مکس را هم اموزش دهید سپاس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی