اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدماتی اقتصاد کلان Macroeconomics
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی اقتصاد کلان Macroeconomics

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

درس اقتصاد کلان یکی از دروس اصلی و پایه‌ای در رشته اقتصاد است که با هدف بررسی متغیرهای کلان اقتصادی همچون: تورم، بیکاری، تولید ناخالص داخلی و نظایر آن‌ها شکل گرفته است و از جنبه‌های گوناگون به تشریح ارتباط میان این متغیرها از طریق مدل می‌پردازد. با یادگیری اصول و مفاهیم اقتصاد کلان، می‌توانید پدیده‌های اقتصادی را تفسیر و تحلیل کرده و اثرات آنها را بر عوامل دیگر اقتصادی بیان کنید. در این فرادرس تلاش شده است تا مطالب اصلی دوره کارشناسی درس اقتصاد کلان در تمامی رشته‌هایی که آن را در قالب یک درس ۲ یا ۳ واحدی دارند، پوشش داده شود.
دوره آموزش مقدماتی اقتصاد کلان Macroeconomics دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 57 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر ابراهیم حاج خان میرزای صراف مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی اقتصاد کلان Macroeconomics را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سهیل

برای یادآوری مباحث مربوطه آموزش خوبی بود اما نظری به مباحث کامل پرداخت نشده.

سید صالح

عالی.

احسان

دنبال تکمیلی این آموزش بودم، چون که با اینکه آموزش هیچ نقصی نداشت اما دوست داشتم تکمیلی هم یاد بگیرم.

پریا

خیلی ممنون خیلی خیلی عالی بود من که دانشجوی اقتصاد هستم و در دوره های مجازی زیاد یاد نگرفتم برای من عالی بود

امیر حسین

از نحوه ارائه مطالب و نوع محتوا راضی بودم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی