اطلاعات دوره
آموزش روانشناسی شخصیت + نکات کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش روانشناسی شخصیت + نکات کاربردی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:16 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مژده حسن زاده4.9
  • زمان:2 ساعت و 59 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش با این هدف که طرحی منسجم، دقیق و خلاصه‌وار ارائه شود تا در مدت زمان کم، آشنایی و یا مرور مباحث ممکن گردد، به تمامی نظریه‌های مهم روانشناسی شخصیت پرداخته می‌شود. طبق پژوهش‌های انجام شده، آشنایی با مولفه‌ها و ویژگی‌های شخصیتی، با برقراری روابط موثر، عزت نفس، ثبات هیجانی و به طور کلی با سلامت روان، همبستگی مثبت دارد. در همین راستا، در این آموزش سعی شده است مباحث به صورت روان، چکیده و در قالبی جذاب آموزش داده شود تا علاوه بر انتقال دقیق اطلاعات، در وقت دانشجویان رشته‌‌های مشاوره و روانشناسی صرفه‌جویی گردد و عموم افراد نیز بتوانند از آن نهایت استفاده را ببرند و در شناخت خود و دیگران و همچنین در برقراری روابط، به صورت موثر و موفق ظاهر شوند.
دوره آموزش روانشناسی شخصیت + نکات کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 59 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مژده حسن زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روانشناسی شخصیت + نکات کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ستاره

با عرض سلام و خدا قوت خدمت مدرس عزیز و مخاطبین محترم از مدرس محترم بابت آموزش مطلوب، بیان خوب و پرانرژی، ارائه مطالب و اسلایدهای طبقه بندی شده، جذاب و مناسب کمال تشکر را دارم. با آرزوی سلامتی، آرامش و موفقیت های بیشتر ستاره گوهری

محمد

آموزش خیلی خوبی بود و واقعا دوستش داشتم.

N

متشکرم

ریحان

واقعا ممنونم. برای منی که تایم ندارم بشینم کتاب بخونم این خلاصه ها مثل گنج میمونن، چقد خوبه شما هستین. بهترین ها رو براتون آرزو دارم

فرهاد

بهتر بود سطح بندیش (grade) هم مشخص میکردید. این دوره برای دانشجویان مقطع لیسانس بهتره. مدرس مسلط هستند و اصل مطلب رو میگن، اسلاید ها و سخنرانی هاشون خیلی مچ هست که علت مهمی در خوب بودن این آموزش محسوب میشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی