اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور آرک جی آی اس ArcGIS
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور آرک جی آی اس ArcGIS

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :40 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمود سلطانیان4.4
  • زمان:10 ساعت و 8 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

سیستم الکترونیک برای کسب اطلاعات جغرافیایی، GIS نام دارد. ArcGIS هم نرم افزاری است که سیستم کامل اطلاعات جغرافیایی را می سازد. مجموعه فیلم های حاضر به صورت پروژه محور، فرایند آموزش نرم افزار ArcGIS را پیگیری می کند. مباحث مطرح شده به صورت گام به گام اجرا می شود. در ابتدای هر بحث یک سوال مطرح می شود و سپس در ادامه به صورت اجرای مثال و تمرینات مختلف و تحت یک پروژه به سوال جواب داده شود. در این فرادرس ذکر یک نکته اساسی الزامی است: موارد ذکر شده در این درس ها به صورت ابزاری آموزش داده نمی شود، بلکه به صورت عملی و کاربردی و تحت اجرای پروژه آموزش ها به پیش می روند.
دوره آموزش پروژه محور آرک جی آی اس ArcGIS دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمود سلطانیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور آرک جی آی اس ArcGIS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

امیرحسین

خوب.

مينا

عاللییی

سوگل

مثل کلاس های دانشگاه ۰ تا ۱۰۰ رو گفتن خیلی عالی بود.

خسرو

عالی

مازیار

اون چیزایی که من داشتم بهش رسیدم، یه چیزایی برام مجهول بود که معلوم شد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی