اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدماتی کوچینگ Coaching – مدیریت تصمیمات در زندگی
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی کوچینگ Coaching – مدیریت تصمیمات در زندگی

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.3/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :4 نظر3.5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سید محمد حسینی4
  • زمان:1 ساعت و 43 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

همه ما در زندگی دچار چالش‌های مختلفی می‌شویم و همواره در حال انتخاب راه درست هستیم. یادگیری الفبای کوچینگ (Coaching)، به شما کمک می‌کند تا به درون خود بروید، باورهای خویش را کشف کنید و دنیای خود را بهبود بخشید. در این فرادرس می‌آموزید که چگونه متخصص زندگی خویش باشید. چون شما بهترین کسی هستید که می‌توانید برای چالش‌های روزانه خود راه‌حل بیابید. هدف این آموزش این است که مدل ذهنی تفکر شما را شکل دهد که با آن بتوانید، اولا مسائل خویش را حل کنید و سپس به دیگران کمک کنید تا به درون خود سفر کنند و دست به انتخاب‌های درست بزنند.
دوره آموزش مقدماتی کوچینگ Coaching – مدیریت تصمیمات در زندگی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید محمد حسینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی کوچینگ Coaching – مدیریت تصمیمات در زندگی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کوروش

جا برای بهتر شدن داشت. ولی به صورت کلی خوب بود.

سید صادق

من رشته ام نرم افزاره و خب بازاری هم هستم. این آموزش خیلی به دردم خورد. فقط پیشنهاد میکنم که به روز کنید.

مصطفی

دوره خوبی بود، ولی مباحث کلی مطرح شده است، جا داشت که مباحث با تفضیل بیشتر بیان شود.

محمدرضا

سلام. من خودم دوره کوچینگ را گذرانده ام و وقتی این فایلها را گوش دادم از لحاظ توضیحات، بسیار کامل و دقیق بود.  با تشکر از مدرس این دوره.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی