اطلاعات دوره
آموزش بهایابی 1 – به زبان ساده و کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش بهایابی 1 – به زبان ساده و کاربردی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:7 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:راضیه راعی4.8
  • زمان:2 ساعت و 56 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از این فرادرس، انتقال مفاهیم به صورت ساده است و نحوه ارائه مطالب در این آموزش بدین صورت است که ابتدا عناوین کلی هر مبحث ذکر شده و در راستای آن مطالبی برای درک بهتر دانشجو بیان می شود به طوری که خواننده بتواند ارتباط بهتری از مفاهیم، در ذهن خود شکل دهد. در این درس به نکات برجسته به صورت قابل فهم اشاره شده است و کمی پا را فراتر از زمان حال می گذاریم. در واقع شما با یک سری مباحث که منطبق با استانداردها است، آشنا می شوید. به همین منظور اقدام به تدوین دروس بهایابی 1 نموده که در این فرادرس، روش های آشنایی با مفاهیم بهایابی و اهداف مربوطه توضیح داده می شوند که دانشجو می تواند در سایه این مطالب، قدم مطلوبی در اجرا و پیاده سازی آن بگذارد.
دوره آموزش بهایابی 1 – به زبان ساده و کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط راضیه راعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بهایابی 1 – به زبان ساده و کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

خوب بود، قبل امتحانام این آموزش رو تهیه کردم و برای مرور خوب بود و البته میخواستم که یه سری مطالبی که تو کلاس یاد نگرفتم رو با این آموزش یاد بگیرم، ممنون از سایت خوبتون.

یکتا

من اونموقع که آموزش رو تهیه کردم، نگاه کردمش و مدرس با تسلط آموزش رو ارائه کردند.

ali

آموزش مرتبط با رشتم بود و مدرس خیلی بهتر از استاد کلاس های دانشگاهی توضیح میدادند.

علی

برای این آموزش نمره 20 کمه یه عدد جدید باید اختراع کرد. مدرس خیلی خوب درس می دادند.

علیرضا

واقعا اموزششون عالیه خیلی خوب تدریس میکنند.اونقدر خوب که طرف علاقه مند میشه من حسابداری صنعتی و میانه رو با تدریس ایشون گرفتم و خیلی راضی ام.واقعا اونقدر خوب تدریس میکنن که علاقه مند منیشین بعضی گفتن این درس نیاز به تمرین هم داره و این رو بعنوان یه نقطه ضعف تلقی کردن اولا که جچون ایشون خیلی جزعی و بادقت توضیح میدن اگر قرار بود همراه با تمرین باشه تایم کلاس خیلی بالا میرفت ثانیا هزینه زیاد میشد و میل بقیه برای خرید از بین میرفت پس این تصمیم خیلی هوشمندانه بود که در سری ویدیوهای دیگه این تمرینات اموزش داده بشه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی