اطلاعات دوره
آموزش تحلیل و پیش بینی سری های زمانی
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل و پیش بینی سری های زمانی

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تحلیل سری های زمانی به عنوان مبحثی کاربردی در تمامی رشته های علمی از قبیل مهندسی، اقتصاد، جغرافیا، مدیریت و ... استفاده می شود. بررسی گذشته داده ها به منظور شناسایی و تعیین ماهیت یک پدیده قدم اول در یک مدل سازی اصولی است که با استفاده از آن می توان در گام بعدی به یک پیش بینی صحیح و قابل اتکا دست یافت. لذا این فرادرس بنای آن دارد که با استفاده از نرم افزارهای معتبر شناخته شده، مبانی نظری به روز و اساسی این حوزه را در قالبی مدون، ساده و کاربردی در اختیار مخاطبان و هموطنان عزیز قرار دهد.
دوره آموزش تحلیل و پیش بینی سری های زمانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر پژمان بهرامیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل و پیش بینی سری های زمانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

وحید

این درس موضوعش خیلی پیچیده هستش ولی آموزش جوری بود که تمام مطالب رو به راحتی متوجه می شدی .این قدر که بیان استاد شیوا بود . مطالب سخت رو آسون کرده بودند.

امیررضا

رشته تحصیلیم مدیریت صنعتی می باشد و معاون دانشگاه اقتصاد هستم این آموزش را در حوزه کاریم تهیه کردم. کاربردی بود.

ابراهیم

کاری رو که داشتم تونستم با دیدن این آموزش، انجامش بدم. یادگیریش برام راحت بود.

دانیال

تسلط استاد بر مبحث فوق العاده است؛ اگر eviews رو بلد نباشید قسمت پرگتیکال کار، یکم اذیت خواهد کرد، ولی در کل دوره فوق العاده است و به طور کامل مباحث توضیح داده شده است.

نواب

خوب بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی