اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اقتصاد سنجی – جامع و با مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش اقتصاد سنجی – جامع و با مفاهیم کلیدی

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از این فرادرس، آموزش تمامی نکات و مفاهیم اصلی و جزئی ابزارهای اقتصاد سنجی و مدل پیش بینی در قالب رسا و روان به دانشجویان است تا مهارت‌ های لازم برای تحلیل آماری و پیش بینی‌ سری‌ های زمانی را فرا بگیرند و در سیاست گذاری‌ ها و توصیه‌ ها برای واحدهای خرد و کلان به کار گیرند. علاوه بر این، این واحدها ابزارهایی را در اختیار فراگیران قرار می‌ دهد که به کمک آن ها می توانند به روابط متغیرها پی ببرند و راهکارهایی را برای افزایش سود و کاهش هزینه به کارفرمایان و تولیدکنندگان ارائه دهند و همچنین توصیه‌ هایی برای بهبود اهداف جامعه در اقتصاد کلان را در اختیار دولت قرار می ‌دهد.  
دوره آموزش اقتصاد سنجی – جامع و با مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر جلال مولابیگی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اقتصاد سنجی – جامع و با مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سبحان

کاملا قابل فهمه هیچ چیزی ابهام نداشت.

سید سعید

مطلب را خیلی خوب می رسانند. ممنون

مرتضی

واقعا سنگ تمام گذاشتن.

ابوالفضل

مدرس تمام مطالب را با جزییات کامل بیان کردند. واقعا راضی بودم.

پریا

سلام. من اینجا توی دانشگاه فدرال روسیه سال اول رشته ی مدیریت کسب و کارم و خب جز واحدام اقتصاد سنجیه! حقیقتا هیچی سر کلاسا نمیفهمیدم که اومدم اموزشای شمارو گرفتم. الان که نگاه میکنم میبینم چقدر خوبه و با حوصله تدریس میکنین که حتی منی که رشته کارشناسی مرتبط نداشتم متوجه موضوع میشم! ممنون که نجاتم دادین:)

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی