اطلاعات دوره
آموزش حقوق تجارت یا حقوق شرکت های تجاری
مسیر آموزشی

آموزش حقوق تجارت یا حقوق شرکت های تجاری

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:15 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر مریم مهاجری4.6
  • زمان:7 ساعت و 43 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مهم ترین مجموعه مدون قوانین مربوط به امور بازرگانی در ایران، حقوق تجارت است. دانستن قانون تجارت برای انجام امور تجاری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، زیرا برای شروع هر فعالیت اقتصادی نیازمند دانستن اصول و قوانین مربوط به آن هستیم تا ضرر و زیان در معاملات خود را نداشته باشیم. در این فرادرس، مطالب به نحوی ساماندهی شده است که نظم منطقی مطالب به آشفتگی و سردرگمی دانشجویان و افرادی که به دنبال فعالیت تجاری و اعمال تجاری هستند، منجر نشود و در مواجهه با موارد اختلاف نظر، نظرات منطبق بر نص قانون که در آزمون های حقوقی ملاک قرار می گیرد، بیان شود.
دوره آموزش حقوق تجارت یا حقوق شرکت های تجاری دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر مریم مهاجری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حقوق تجارت یا حقوق شرکت های تجاری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ادیب

رشته تحصیلیم حقوقه و آموزش خیلی مفیدی بود برای من.

حمید

آموزش تاثیرگذاری بود. لطفا برای مخاطبین قدیمیتون و کسانی که آموزش های زیادی از فرادرس تهیه می کنند، کد تخفیف ویژه ارسال کنید.

محمد حسین

فوق العاده بود برای کارشناسی اما برای ارشد یه کم ضعیف بود.

روناک

یه مقداریشو مشاهده کردم؛ قسمت هایی که برای شرکتم نیاز داشتم رو ازش استفاده کردم.

فاطمه

خیلی آموزش خوبی بود. از اون بهتر تخفیف های فرادرس واقعا عالی ان

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی