اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش برنامه ریزی عصبی کلامی NLP برای افزایش مهارت های ارتباطی
مسیر آموزشی

آموزش برنامه ریزی عصبی کلامی NLP برای افزایش مهارت های ارتباطی

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :15 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:علیرضا طائی5
  • زمان:5 ساعت و 21 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش با ارائه مطالب آموزشی کاربردی، مواردی اعم از: کم رنگ کردن خاطرات بد و فراموشی آن ها، برنامه ریزی مجدد ذهن و ساخت عادات جدید، افزایش اعتماد به نفس و بهبود عملکرد روزانه، تکنیک های ارتباط موثر، رهایی از عادات بد مانند: سیگار کشیدن، پرخوری، وسواس و…، درمان انواع فوبیا مانند: ترس از تاریکی، ترس از حیوانات، ترس از ارتفاع، ترس از حضور در جمع، هدف گذاری اصولی، تغییر باورها و شناخت ارزش ها، درک دیگران و شناخت، نوع دیدگاه افراد، کنترل ذهن و افکار خود را آموخته و یاد می گیرید که چگونه در زندگی خود از آن ها استفاده کنید. شما با استفاده از این فرادرس، علاوه بر شناخت مواردی که ذکر شده است، می توانید به راحتی عادت و رفتارهای جدید را در ذهن خود بسازید تا بتوانید هم از آرامش درونی بهتری برخوردار شوید هم بتوانید به موفقیتی که تمایل دارید برسید.
دوره آموزش برنامه ریزی عصبی کلامی NLP برای افزایش مهارت های ارتباطی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علیرضا طائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه ریزی عصبی کلامی NLP برای افزایش مهارت های ارتباطی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

هوشنگ

برای کسانی که تازه شروع کردن دید خیلی خوبی میده اگر کسی کمی بلد باشه براش تازگی نداره و سطحش پایینه.

مهیار

من با کد تخفیف گرفتم، بسیار درست و ارزشمند بود.

فاطمه

خوب بود، من خیلی راضی بودم و آموزش حرف نداشتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت.

ابوالفضل

واقعا آموزش کاملی بود به حدی که حتی بدون اون یادداشت های کنار آموزش نمیشد چیزی یاد گرفت.

یاسمین

خیلی به دردم خورد بیان مدرس عالی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی