اطلاعات دوره
آموزش مبانی حسابداری پیشرفته 2
مسیر آموزشی

آموزش مبانی حسابداری پیشرفته 2

899,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 899,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:فاطمه نیکبخت4.5
  • زمان:6 ساعت و 24 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

حسابداری پيشرفته 2 يكی از دروس مهم و كاربردی دانشجويان حسابداری است كه در صورت يادگيری صحيح در بازار كار پولساز و كاربردی است، ليكن يادگيری مباحث پيچيده نياز به تمركز و آموزش گام به گام و ساده است. آموزشی كه دانشجو بتواند با يادگيری موضوعات اساسی، خود به تعميق آن پرداخته و تسلط كافی را كسب نمايد. امروزه با توجه به گستردگی حجم فعالیت های بازرگانی، اکثر واحدهای تجاری جهت نیل به اهداف خویش از گسترش بیرونی (ترکیب) به جای گسترش درونی استفاده می نمایند. این قبیل شرکت ها، عمدتا در تلاشند که تمام فعالیت خود را از طریق تحصیل واحدهای تجاری دیگر به انجام برسانند.
دوره آموزش مبانی حسابداری پیشرفته 2 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فاطمه نیکبخت مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 899,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی حسابداری پیشرفته 2 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیررضا

در کل آموزش خوبی بود و نکات به صورت تفصیلی بیان میشد و اگر کسی موردی رو فراموش کرده بود میتونست براش یادآوری بشه و رویه خوبی برای تدریس داشتند و خوب توضیح می دادند. فقط موردی که داشت سرفصل های این آموزش با کتابی که ما میخوندیم متفاوت بود

میثم

مثل بقیه آموزش هایی که از فرادرس خریدم خوب هست.

سید محمد

آموزش خوبی بود و مطابق با سرفصل ها بود و من این آموزش رو به صورت مجموعه، خوب ارزیابی می کنم

رضا

آموزش خوبی بود و کاملا مطابق با سرفصل هایی که در سایت ارائه شده، تدریس شد.

حمیدرضا

آموزش خیلی خوبی بود و مدرس کاملا مسلط بودند. فقط پیشنهاد میکنم مسائل بیشتر و کاربردی تری در آموزش ها عنوان شود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی