اطلاعات دوره
آموزش مبانی حسابداری مدیریت – جامع و کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش مبانی حسابداری مدیریت – جامع و کاربردی

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:11 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حامد باقری4.6
  • زمان:12 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس، کلیه مباحث مربوط به مبانی حسابداری مدیریت توضیح داده می شود. بحث از کلیات حسابداری مدیریت آغاز می شود و اقدامات مبتنی بر فعالیت برای حسابداران مدیریت نیز تشریح می شود. بودجه بندی و مخصوصا بودجه بندی سرمایه ای و مسئولیت ارزشمند حسابداران مدیریت در مسیر بودجه بندی نیز شرح داده خواهد می شود. سرانجام در بخش پایانی، تصمیم گیری و ارزیابی عملکرد حسابداران مدیرت توضیح داده می شود تا دانشجویان و علم آموزان مختلف بتوانند با استفاده از فرادرس مبانی حسابداری مدیریت آشنایی کامل با مبانی علم حسابداری مدیریت داشته باشند.
دوره آموزش مبانی حسابداری مدیریت – جامع و کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حامد باقری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی حسابداری مدیریت – جامع و کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سجاد

روال اموزشی منظم و منسجم خوب بود.

مجید

خوب بود روند مناسبی داشت و تونستم مطالب توی ذهنمو با دیدن آموزش تکمیل کنم.

فریبا

با سلام وقت بخیر، بنده آموزش رو دیدم به صورت رندم، متاسفانه مطالب فقط به صورت روخوانی بودو حتی یک مثال عددی زده نشد واقعا چطور میشه قیمت گذاری رو درک کرد وقتی یک مثال از دنیای واقعی مطرح نشه. بااین حال تشکر میکنم از وقتی که برای جمع آوری دیتا گذاشته بودن.

مجید

من خیلی تو این زمینه مهارت نداشتم، اما تدریس مدرس بسیار عالی بود و من هر چی که ایشون میگفتن رو متوجه میشدم.

فرزاد

من متناسب با رشته ام تهیه کردم این آموزشو و معتقدم اگه از بحث تئوری خارج بشه و بیشتر عملیاتی بشه خیلی مفیدتر خواهد بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی