اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اقتصاد انرژی – جامع و با مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش اقتصاد انرژی – جامع و با مفاهیم کلیدی

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:کوروش آپرناک5
  • زمان:5 ساعت و 29 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اقتصاد انرژی، از جمله مباحث علمی گسترده در زمینه تقاضا و عرضه انرژی است. امروزه با افزایش مصرف انرژی در دنیا، مباحث مالی مربوط به انرژی از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است، به گونه ای که روش های قیمت گذاری انرژی، شناخت انواع مختلف انرژی و اقتصاد حاکم بر آن ها، سبب گسترش و یا عدم گسترش آن انرژی خواهد شد. در این راستا، شناخت سیاست های حاکم بر اقتصاد انرژی نیز عامل مهمی در تعیین بهینه ترین رویکرد اقتصادی برای انرژی است. روند این آموزش، به صورت شناخت اولیه مفاهیم و مبانی اقتصاد، آشنایی با انرژی های مرسوم در سراسر دنیا و نحوه استفاده از آن ها است و سپس به بررسی اقتصاد حاکم بر این انرژی ها پرداخته می شود و مسائل و مشکلات موجود در مسائل مالی و اقتصادی آن ها مورد بررسی قرار می گیرد. از آنجا که علم اقتصاد انرژی، علمی گسترده در بسیاری از علوم است، بنابراین، این فرادرس برای افراد بسیاری که در زمینه های مختلف اقتصادی وابسته به انرژی مطالعه می کنند، مفید خواهد بود.
دوره آموزش اقتصاد انرژی – جامع و با مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط کوروش آپرناک مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اقتصاد انرژی – جامع و با مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محسن

مرتبط با کارم بود و در حدی بود که تونستم تو کارم استفاده کنم.

سحر

من از فرادرس خیلی راضی ام و برای اونموقع که این آموزش رو دیدم برای من خوب پیش رفت.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی