اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پایه ای جی آی اس GIS سیستم های اطلاعات جغرافیایی – بخش یکم
مسیر آموزشی

آموزش پایه ای جی آی اس GIS سیستم های اطلاعات جغرافیایی – بخش یکم

899,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 899,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :15 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:دکتر حسن جواهری4.2
  • زمان:19 ساعت و 1 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس سعی شده است تا با رویکردی جامع نگر، ضمن ارائه بحث های پایه ای سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS)، نحوه تعامل با این سیستم اطلاعاتی به صورت کاربردی تشریح گردد. این دوره با تاکید بر مدل های برداری به آموزش گام به گام فرایندهای اصلی مرتبط با سیستم های اطلاعات جغرافیایی (دریافت، ذخیره سازی، ویرایش و نمایش داده ها و اطلاعات جغرافیایی و مکانی در کنار تحلیل فضایی) در سطح مقدماتی پرداخته است. با توجه به ویژگی های این سیستم های اطلاعاتی و به منظور درک بهتر استفاده کنندگان از این آموزش، سعی شده تا قبل از ارائه آموزش های عملی و نرم افزاری مباحث نظری مرتبط با آن ارائه گردد.
دوره آموزش پایه ای جی آی اس GIS سیستم های اطلاعات جغرافیایی – بخش یکم دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 19 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر حسن جواهری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 899,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پایه ای جی آی اس GIS سیستم های اطلاعات جغرافیایی – بخش یکم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

زهرا

به عنوان اموزش مقدماتی عالیه کاش اموزش پیشرفته که در ویدیو ها درموردش صحبت کردند هم منتشر میشد

سید اسعد

عالی بود و کیفیت خیلی خوبی داشت.

محمد

مجموعه خوبی هم از نظر اشراف مدرس روی موضوعات و تسلط بالا در ارائه این مطالب و هم از نظر سرفصل ها و محتوای ویدئویی.

علی

یه کار جدید پیدا کردم از این آموزش استفاده کردم مطالب خیلی جدیدی ازش یاد گرفتم و توی کارم ازش استفاده کردم.

سميه اسدي تشويق

خیلی تئوری داره من ویدیوی چهار هستم همچنان در حال تئوری گفتن هستن و انگار کتاب صوتیه! امیدوارم ویدیوهای بعدی عملی باشه و شسته رفته برای منی که دنبال یادگیری نرم افزارم روشهارو توضیح بدهند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی