اطلاعات دوره
آموزش حقوق کار – جامع و به زبان ساده
مسیر آموزشی

آموزش حقوق کار – جامع و به زبان ساده

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر مریم مهاجری4.6
  • زمان:5 ساعت و 16 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

از آنجا که معمولا کارگران از افراد آسیب‌پذیر جامعه هستند، حقوق کار، از حقوق کارگر در برابر کارفرما حمایت می‌کند تا برای کارگر امنیت شغلی را فراهم کند. یادگیری حقوق کار برای دانشجویان رشته حقوق امری ضروری است. مطابق قوانین جاری، تعداد زیادی از شهروندان، کارگر محسوب می‌شوند و لذا یادگیری قواعد حقوق کار برای این دسته از شهروندان نیز مفید است. امروزه میزان دعاوی فی‌مابین کارگر و کارفرما افزایش یافته و ضروری است که تعداد قابل توجهی از دانشجویان رشته حقوق با کسب تخصص در این زمینه، نیازهای جامعه را مرتفع سازند. درس حقوق کار یکی از دروس مهم مقطع کارشناسی است و دانشجویان متقاضی ورود به مقطع کارشناسی ارشد و دکتری باید به خوبی آن را فراگیرند.
دوره آموزش حقوق کار – جامع و به زبان ساده دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر مریم مهاجری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حقوق کار – جامع و به زبان ساده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

من آنقدری که از این آموزش یاد گرفتم، تو دانشگاه از استادامون یاد نگرفتم. کامل بود تشکر.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی