اطلاعات دوره
آموزش حقوق مدنی ۳ - کلیات قراردادها
مسیر آموزشی

آموزش حقوق مدنی ۳ - کلیات قراردادها

169,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 169,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:نجمه میرزایی4.9
  • زمان:5 ساعت و 47 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

حقوق مدنی 3، یکی از مهم ترین دروس دانشگاهی و از منابع استخراج سوالات کلیدی و پرتکرار جهت آزمون های سراسری، اعم از: وکالت، قضاوت، سردفتری، مشاوران حقوقی و… است. اهمیت درس حقوق مدنی 3 از آن جهت است که در آن اقسام عقود معرفی و شرایط صحت معاملات به طور کلی تشریح می گردد. اثر معاملات، مسئولیت قراردادی، شرط تحدید و عدم مسئولیت و اثر عقود نسبت به اشخاص ثالث، از دیگر عناوین مهمی است که در مباحث این درس وجود دارد. یکی از ضرورت های یادگیری این فرادرس، مهم بودن این درس در آزمون های مختلف حقوق و استخدامی مانند: وکلا، قضاوت، سردفتری و همچنین اقبال زیاد طراحان سوال از این درس است.
دوره آموزش حقوق مدنی ۳ - کلیات قراردادها دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نجمه میرزایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 169,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حقوق مدنی ۳ - کلیات قراردادها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

میرمهدی

خیلیم عالی واقعا ادم حس خوبی پیدا میکنه ممنون از زحماتتون.

مرتضی

با سلام بسیار عالی و تشکر ویژه از خانم میرزایی

روح الله هاشمی

عالیییییییی. ماشاءالله ب این تبحر. خدا حفظشون کنه انشالا

alireza79taravat88

ماشاء الله بسیار روان و مسلط

بیژن

عالیه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی