اطلاعات دوره
آموزش مبانی مدیریت سرمایه گذاری
مسیر آموزشی

آموزش مبانی مدیریت سرمایه گذاری

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

افراد، معمولا علاقه دارند به ازای پذیرش ریسک کمتر، بازده بالاتری از درآمد خود داشته باشند که این نیازمند مدیریت صحیح و سرمایه گذاری هدفمند است تا با کمک علم و تجربه بتوان، بیشترین مقدار سود و درآمد را کسب نمود. در این فرادرس به درس مدیریت سرمایه گذاری پرداخته شده است که هدف از آن، آشنایی کلی با محیط و اهمیت سرمایه گذاری و همچنین روش های مختلف آن است. تمامی تلاش این آموزش در این است که نقاط ضعف کتب درسی را نداشته باشد.
دوره آموزش مبانی مدیریت سرمایه گذاری دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد رحیمی کلیشادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی مدیریت سرمایه گذاری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

جلال

خیلی خوب بود و کلی از تجربه و دانش آقای رحیمی استفاده کردیم، با آرزوی موفقیت و پیشرفت روزافزون برای ایشان، کادر خدمات فرادرس و تمام دوستانی که علاقمند به این حوزه هستند.

نواب

خوب بود

مسعود

بیشتر آموزش کتابی و کلی بود تا آموزشی که بشه تو بازار استفاده کرد.

فاطمه

به نظرم متوسط بود. زیاد به جزییات توجه نکرده بود، بیشتر کلیات رو گفت.

احمد

نظری که اینجا ذکر می کنم در مورد همه آموزش های فرادرس، به نظر من محتوا، کیفیت صدا و تصویر خیلی خوبه اما یک مورد که در مورد آموزش ها به چشم می خوره اینکه رشته تحصیلی مدرس یک چیز دیگه اس اما درسی که ارائه میده یه چیز دیگه اس در واقع مرتبط نیستن و به نظر من این خیلی جالب نیست بهتر اینکه رشته تحصیلی مدرس با درسی که ارائه می کنند مرتبط باشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی