اطلاعات دوره
آموزش سیستم های کنترل داخلی در اصول حسابداری 2 (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش سیستم های کنترل داخلی در اصول حسابداری 2 (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه آشنایی با مفاهیم حسابداری برای تمام کسانی که به انجام امور اقتصادی می پردازند ضروری است. مدیران در هر سطح جهت تصمیم گیری، کنترل و برنامه ریزی فعالیت های سازمان به اطلاعات نیاز دارند و حسابداری جهت جمع آوری اطلاعات و در اختیار گذاشتن آن به مدیریت اهتمام دارد و برای مدیران وظیفه ای بسیار مهم خواهد داشت. در این آموزش با کاربردی ترین گزارش های مالی در شرکت های تک مالکی، تضامنی و سهامی آشنا خواهید شد. ما در این آموزش قصد داریم تا سیستم های کنترل داخلی در اصول حسابداری ۲ را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش سیستم های کنترل داخلی در اصول حسابداری 2 (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ابوالفضل امینیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سیستم های کنترل داخلی در اصول حسابداری 2 (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

نامشخص

عااالی

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی