اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نظریه بازی های ایستا با اطلاعات کامل (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش نظریه بازی های ایستا با اطلاعات کامل (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اهمیت یادگیری و آشنایی با نظریه بازی ها، از کاربردهای بسیار مهم آن در علوم مختلف است. با توجه به این که روز به روز بر تعداد مقالات و پژوهش های انجام شده در رشته های مختلف که از بحث نظریه بازی ها استفاده می کنند افزوده می شود، ضرورت یادگیری این موضوع برای تمامی دانش آموختگان رشته های مختلف، از جمله: اقتصاد، مهندسی صنایع، مهندسی کامپیوتر، مدیریت و ریاضی و…پررنگ تر می شود. این فرادرس به بررسی و مطالعه درس نظریه بازی ها می پردازد. در این درس، از مفاهیم اولیه و پایه ای نظریه بازی ها شروع کرده و به بررسی کامل بازی های ایستا با اطلاعات کامل و ناقص، بازی های پویا با اطلاعات تمام و ناتمام، چانه زنی و بازی های تکراری پرداخته می شود.
دوره آموزش نظریه بازی های ایستا با اطلاعات کامل (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر شهلا جعفری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نظریه بازی های ایستا با اطلاعات کامل (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

افسانه

بسیار عالی بود. ممنون و خسته نباشید، ای کاش مثال های بیشتر و آموزش های بیشتر از انواع دیگر بازی ها هم داشتید . بسیار خوب و قابل درک توضیح دادید.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی