اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اقتصاد ریاضی – جامع و با مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش اقتصاد ریاضی – جامع و با مفاهیم کلیدی

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کاربرد ریاضیات در همه علوم و از جمله اقتصاد در حال افزایش است، چرا که ریاضیات به عنوان یک ابزار ساده، به فهم و درک مسائل و پدیده های اقتصادی کمک می نماید. برای درک این پدیده ها باید خوانندگان با مفاهیم اولیه و کاربردی ریاضیات، آشنایی بیشتری داشته باشند. درس اقتصاد ریاضی از جمله دروس مهم رشته اقتصاد است که کاربردهای ریاضیات در اقتصاد را مطرح می نماید. هدف از این آموزش، آشنا نمودن هر چه بیشتر دانشجویان با مفاهیم ریاضی و کاربرد ریاضیات در یادگیری آسان تر مفاهیم اقتصادی است. مهم ترین ویژگی آموزش حاضر، سادگی و استفاده از مسائل حل شده مختلف برای درک مفاهیم اقتصادی می باشد.
دوره آموزش اقتصاد ریاضی – جامع و با مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر حمزه ابراهیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اقتصاد ریاضی – جامع و با مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

زهرا

خوب بود اما باید قوی تر میبود یه حدودی رو یاد گرفتم و در مجموع از آموزش راضی بودم.

اسمعیل

من ریاضی رو پاس نکرده بودم و برای درسای ریاضیم باید پایه ی این درسارو یاد می گرفتم.

هومن

بيان مدرس خوب و واضح بود و کامل مطالب انتقال دادن حتی برخی قسمت هارو برای درک بهتر توضيحات بيشتری ارائه کردن.

مهدی

عالی بود خدا قوت.

امید

تدریس مدرس و مطالبی که تدریس میشد خوب بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی