اطلاعات دوره
آموزش آشنایی با جنگ روانی در سازمان ها Mobbing و راه های مقابله با آن
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با جنگ روانی در سازمان ها Mobbing و راه های مقابله با آن

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این آموزش با هدف معرفی موبینگ (Mobbing)، وجوه مختلف و آثار آن برای سازمان و کارکنان طراحی شده است و در تلاش است تا بتواند راهکارهایی را برای مقابله با موبینگ ارائه نماید. در باب اهمیت موبینگ همین بس که در سراسر جهان بیش از 50 درصد کارکنان در طی سابقه خدمت خود حداقل با یکی از اشکال موبینگ رو به رو بوده اند و با توجه به آثار و تبعات آن، موبینگ در اهم مطالعات حوزه رفتارشناسی جهان قرار گرفته است. بنابراین، آموزش مفاهیم موبینگ و راه های رویارویی با آن برای تمامی کارکنان و مدیران، فارغ از رشته تحصیلی و تخصصی آن ها ضروری است و آن ها با قدم نهادن در مسیر شناخت جنبه های مختلف موبینگ، درهای بیشتری را برای مقابله با موبینگ و آثار آن می گشایند.
دوره آموزش آشنایی با جنگ روانی در سازمان ها Mobbing و راه های مقابله با آن دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فائزه هدایت نظری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با جنگ روانی در سازمان ها Mobbing و راه های مقابله با آن را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته جامعه شناسی سراسر اینترنت را در صفحه رشته جامعه شناسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

افسانه نوری فرصت

دوره مفیدی بود برای شناخت موبینگ، به نظرم برای مقابله با موبینگ میشه یک دوره دیگه که راه حل های کارامد رو تشریح کنه، گذاشته بشه

مهدی

دوره بسیار خوب و کارآمدی است. کاش این دوره توسعه داده شود و توضیحات بیشتری ارائه شود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی