اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش روانشناسی کار + نکات کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش روانشناسی کار + نکات کاربردی

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

علم روانشناسی دارای شاخه‌ها و گرایش‌های گوناگونی است که هر یک به مطالعه بخشی از زندگی و رفتار انسان‌ می‌پردازند. یکی از این شاخه‌ها، روانشناسی کار است که در آن رفتار انسان در رابطه با کار مورد مطالعه قرار می‌گیرد. علوم مختلف مانند: جامعه‌شناسی، جمعیت‌شناسی و حقوق هر کدام تعاریف خاصی از کار دارند. در آموزش روانشناسی کار به زبان ساده اما علمی، مفهوم کار از دیدگاه روانشناسی مطرح می‌شود و رفتار انسان در محیط‌های کاری مورد بررسی قرار می‌گیرد.
دوره آموزش روانشناسی کار + نکات کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط رضا حیدری قاسم آبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روانشناسی کار + نکات کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علی

در خصوص افزایش دانش و مهارتم به من کمک کرد.

الی

خیلی خوب بود ولی باید پیشرفته تر باشه، ولی مشاهده این آموزش همه جا کاربرد داره و برای همه رشته هام مناسبه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی