اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش روانشناسی اجتماعی + نکات کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش روانشناسی اجتماعی + نکات کاربردی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :4 نظر4.1
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:زهرا خسروجردی4.8
  • زمان:4 ساعت و 48 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از موضوعات مهم درباره انسان، نحوه ارتباط با دیگران است. بنابراین، در روانشناسی اجتماعی به اینکه چطور حضور دیگران می‌تواند بر رفتار فرد اثرگذار باشد و یا اینکه حضور و رفتار فرد چگونه بر گروه موثر است، پاسخ داده می‌شود. از این رو، مباحث مختلفی در حوزه تعامل اجتماعی، از جمله: نفوذ اجتماعی، رفتارهای حمایتی، شکل‌گیری برداشت‌ها و خطاها، پیش‌داوری و شناخت اجتماعی، مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد که می‌تواند به چالش‌های ذهنی فرد در تعاملات خود با دیگران پاسخ دهد. همچنین در برخی مباحث روانشناسی اجتماعی، رویکرد اسلامی نیز مدنظر قرار گرفته می‌شود و لذا عناوین گسترده‌ای را در زمان کوتاهی در اختیار مخاطب قرار می‌‌دهد تا شناخت فرد را از عملکرد افراد در تعاملات انسانی، افزایش دهد.
دوره آموزش روانشناسی اجتماعی + نکات کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زهرا خسروجردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روانشناسی اجتماعی + نکات کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

آیت

به درس هایی که میخوندم خیلی کمک کرد حالت کمکی داشت.

ابوالفضل

تمام نکات به طور کامل بیان شده بود، ارتباط سازی خوبی داشت.

محمدرضا

با سلام. مطالب دارای پوشش و گستره مناسب بوده و برای من آموزنده بود.

آزاده

بسیار تئوریک، مباحث مطرح گردید و خیلی کاربردی نبود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی